Als huisartsenpraktijk vinden wij uw mening over de kwaliteit van zorg en dienstverlening belangrijk.
In december 2020 hebben wij u gevraagd wat u van onze praktijk vindt.
Wij zijn door u beoordeeld met een 8,7 !
Het belangrijkste verbeterpunt dat u ons heeft meegegeven:
Behoefte aan meer privacy aan de balie
Dit punt is ook voor ons ook enorm belangrijk. Wij proberen zoveel als mogelijk privacy-gevoelige gesprekken in een aparte ruimte te houden. Dit is echter helaas niet altijd mogelijk.
Het creëren van een aparte spreekkamer, speciaal voor de apotheek is inmiddels gerealiseerd. Daarnaast hebben we de ‘route’ voor het afhalen van medicatie aangepast; door te wachten in de wachtkamer en niet in de publieksruimte van de apotheek.
Herhaalmedicatie
Het afhalen van herhaalmedicatie zal ondanks uw verzoek, niet in de ochtend kunnen plaatsvinden. De meest belangrijke reden hiervoor is dat de medicatie pas in de vroege ochtend bij ons binnenkomt en daarna nog moet worden gecontroleerd en verwerkt. De patiënten die tijdens het spreekuur medicatie krijgen voorgeschreven, willen wij graag zo snel mogelijk aan u mee kunnen geven.
Onze tip: probeer de herhaalmedicatie in de middag eens op een ander tijdstip op te halen. We merken dat de afhaaltijden rond 13.30 – 14.00 uur en 15.30 – 16.00 uur behoorlijk druk zijn. Andere tijdstippen zijn wellicht wat rustiger.
We willen u hierbij een andere service aanbieden: het pro actief herhalen. Uw herhaalmedicatie wordt eenmalig qua aantallen “gelijk” getrokken en circa 2 voor het einde van uw voorraad krijgt u een berichtje dat uw medicatie zal worden klaargemaakt. Hierdoor ontstaat er meer tijd voor ons om uw medicatie klaar te maken. Het verwerken van de continue medicatiestroom wordt hiermee mogelijk wat beter gestructureerd. Wij hopen dat daardoor de pieken in de week kunnen worden verminderd.
Indien u gebruik wilt maken van de pro actief herhaal-service vragen wij u contact met ons op te nemen.
Nogmaals hartelijk dank voor het vertrouwen dat u in ons steld.